خانومااا بیایید نظر بدید جنسیت دوقلو. های ناهمسان من چیه

تصویر
۸ پاسخ

بنظر من یه دختر یه پسر😍

بالایی پسره پایینی دختره

کی فهمیدی دوقلو هستن؟

من حسم میگه هم دختره هم پسر
چقدر اینجوری خوبه

دکتر من گفت حتی اگه دوتا جفت و کیسه جدا داشته باشن بازم صد در صد نمیشه گفت ناهمسان ممکنه یه تخمک تقسیم شده و هر کدام تشکیل جنین جدا دادن اگر جنسیت متفاوت باشه ناهمسان هستن

شبیه جوجه های منن

پسر دخترن
بالایی پسر پایینی دختر

احساس میکنم یکیش دختره یکیش پسر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥹 مامان هدیه خدا🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان🌛🌜فریماه مامان ماهان🌛🌜فریماه ۷ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان آلو مامان آلو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان ♥ نوردیده♥ مامان ♥ نوردیده♥ ۵ ماهگی