بنظر من یه دختر یه پسر😍
بالایی پسره پایینی دختره
کی فهمیدی دوقلو هستن؟
من حسم میگه هم دختره هم پسر
چقدر اینجوری خوبه
دکتر من گفت حتی اگه دوتا جفت و کیسه جدا داشته باشن بازم صد در صد نمیشه گفت ناهمسان ممکنه یه تخمک تقسیم شده و هر کدام تشکیل جنین جدا دادن اگر جنسیت متفاوت باشه ناهمسان هستن
شبیه جوجه های منن
پسر دخترن
بالایی پسر پایینی دختر
احساس میکنم یکیش دختره یکیش پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.