۲ پاسخ

چقد بدبختیم بخدا

هنوز در گیر قرصیم 🥲
امروز قرص جدید دادت بهش هیچی هم نخورده به جزع شیر

من بعدش دیگ شیر نخورد ۴ماهگی نده اصلا خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دنیز جونی مامان دنیز جونی ۲ سالگی