نهمن خیلیی اشتهام زیاد شده پسرمکه شیرم میخوره هی ضعف میکنمهی تشنه میشه و خیلی پر خوری میکنماز طرفی نمیخواملاغر بشماز طرفی همشیرمچرب میشه قشنگ
آره منم هیچی نمیتونم بخورم همش ضعف دارم اما میلم نمیکشه 🥲
منم
اصلا الان ناهار نمیخورم
من که خیلی وقته کم اشتهام🫠
دلم میخواد اشتهام برگرده
دیگه از هیچ غذایی خوشم نمیاد
من بعد از زایمان اولین تا 2ماه غذا نتونستم بخورم در حد. ی کیک میتونستم یا ی شکلات آب شده بودم
اره دقیقا
اره تا ۲۰روز اشتها نداشتم اما بعدش اشتهام برگشت اونم دوبرابر همیشه😂
اره منم
من هنوز اشتهام برنگشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.