۹ پاسخ

نه‌من خیلیی اشتهام زیاد شده پسرم‌که شیرم میخوره هی ضعف میکنم‌هی تشنه میشه و خیلی پر خوری میکنم‌از طرفی نمیخوام‌لاغر بشم‌از طرفی هم‌شیرم‌چرب میشه قشنگ‌

آره منم هیچی نمیتونم بخورم همش ضعف دارم اما میلم نمی‌کشه 🥲

منم
اصلا الان ناهار نمیخورم

من که خیلی وقته کم اشتهام🫠
دلم میخواد اشتهام برگرده
دیگه از هیچ غذایی خوشم نمیاد

من بعد از زایمان اولین تا 2ماه غذا نتونستم بخورم در حد. ی کیک می‌تونستم یا ی شکلات آب شده بودم

اره دقیقا

اره تا ۲۰روز اشتها نداشتم اما بعدش اشتهام برگشت اونم دوبرابر همیشه😂

اره منم

من هنوز اشتهام برنگشته

سوال های مرتبط