اخر فصله حراج کردن همه جا
به نظرم گرونه
اخر فصله بنظرم نگیر دیگه
مشهدارزون تره
من گرفتمبرا پسرم ۱۲۰۰خیلی گرمه
من ۱۹۸۰ گرفتم واس سلین.خیلی خیلی خوشگله
گرونه
من زمستون گرقتم ۲۱۰۰
الان آف زده ۱۶۰۰
من کاپشن پر برای پسرمگرفتم عالیه جنسش.ولی خیلی باید مراقب شستشوش باشی.باید بدی خشک شویی..چون پر خیس بشه گوله میشه میاد پایین جمع میشه.
کجا بازار رفتی عزیزم
خوشگله بنظرم بخر سال دیگه همین بالای پنج تومنه
گرونه والا
مطمئنی پره؟ پر باشه سنگین وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.