من از خرازی میخرم برای بافت اسکاج شماره ۳ برای بافت لیف شماره ۲
فرقی نداره ولی فکنم دسته ژله ای دستو اذیت کمترمیکنه
توی ساری ی جا هس پاساژ داره برای کاموا فروشی حضوری میخرم..من قلاب دسته ژله ای استفاده میکنم راحت تره
از خرازی میخرم
با قلاب دسته ژله ای شماره ۲
از بازار بخری بهتره
فلزی خوبه
ژله ایا میشکنه
فک نکنم قیمتاشون فرقی داشته باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.