# فرزندپروری #شیرخشک # پوشک 😑

تصویر
۵ پاسخ

من از خرازی میخرم برای بافت اسکاج شماره ۳ برای بافت لیف شماره ۲
فرقی نداره ولی فکنم دسته ژله ای دستو اذیت کمترمیکنه

توی ساری ی جا هس پاساژ داره برای کاموا فروشی حضوری میخرم..من قلاب دسته ژله ای استفاده میکنم راحت تره

از خرازی میخرم
با قلاب دسته ژله ای شماره ۲

از بازار بخری بهتره
فلزی خوبه
ژله ایا میشکنه

فک نکنم قیمتاشون فرقی داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان کفشدوزک من🐞💝 مامان کفشدوزک من🐞💝 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی
مامان سلنا 🎀 مامان سلنا 🎀 ۲ سالگی
مامان جان من مامان جان من ۱ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی
مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی
مامان کافینت آنلاین مامان کافینت آنلاین ۲ سالگی