۱۵ پاسخ

من هم پروتئین کردم،هم کرابوتاکس کردم وهم کراتین و اصلا ریزش مو نداشتم.
بستگی به متریالی داره که برات مصرف کنه و اینکه مراقبت‌های بعدشم مهمه.
ماسک و شامپو فری سولفات باید استفاده کنی ولی اگه توی هفته دوبار با فری سولفات میشوری یکبار با شامپو معمولی باید بشوری که چربی کف سرت از بین بره و باعث ریزش نشه ولی ماسکت حتما همون فری سولفات باشه.
بعد حمام هم کامل سشوار کن و یه روغن آرگان بعدش بزن با این مراقبت‌ها حداقل یکسال از لختی موهات لذت میبری.

من چندبار انجام دادم اصلا نریخت الانم دوباره انجام دادم.همیشه نباید از شامپو فری سولفات استفاده کرد مثلا هفته ای یک بار از شامپو معمولی استفاده بشه.منم سالی سه ماه هم قرص هیرویت میخورم ریزش موهام کنترل میشه

خیلیا میگن میریزه ولی من دخترداییام راضین.میگن ریزشش همون قدره که قبلا بود.

من کراتین کردم خیلی ریخت

من انجام دادم ریزشم مثه قبلا

من کراتین کردم نریخت.ولی کلا پروتئین تراپی رو بیشتر دوست دارم هر هشت نه ماه میرم پروتئین میکنم

بله واسه من افتضاح ریزش گرفت

می‌ریزه یکم ولی ارزش داره
پروتیین کن منم امروز برای بار سوم پروتیین انجام دادم

من هم چندبار کراتین کردم ریزش گرفتم ولی راضیم بخاطر اینکه حجم موهام زیاد بود الان متناسب شده

من انجام دادم خیلی صاف شد و قشنگو ولی کل موهام داره میریزه الانم شامپوی ضد ریزش میزنم زیاد تاثیرم نداشته

بله شدید باعث ریزش میشه چون باید شامپو بدون سولفات استفاده کنی و این شامپوها چربی سر رو کامل تمیز نمی کنه و همین باعث ریزش میشه.

فقط بهت بگم کچل شدم 4 سال پیش انجام دادم الانم کف سرم دیده میشه

منکه انجام ندادم ولی ازچندین نفر شنیدم ناراضی بودن و ریزش شدید داشتن

من کردم وحشتناک میریزه بعدش

انجام ندادم ولی اطرافیلن انجام دادن اره خیلی ریخنه

سوال های مرتبط

مامان حسنا جانم❤ مامان حسنا جانم❤ ۶ سالگی
مامان حسنا گلی🥰 مامان حسنا گلی🥰 ۶ سالگی
مامان حسنا گلی🥰 مامان حسنا گلی🥰 ۶ سالگی