نوزاداهمه همینجوری که طبیعیه
این پرانتزی نیست. حالت عادی پای همه نوزاداست چون تو شکم مادر این شکلی بودن. وقتی راه بیفتن کم کم درست میشه
تا ۲ سالگی این شکلی هست پای همه بچه ها
عزیزم طبیعیه اصلا تا دوسالگی که راه برن تشخیص نمیشه داد کل نوزادا همینن
عزیزم فک میکنی طبیعیه من خیلی بردم پیش دکتر ها میگفت بچه درست میشه بزرگ شه فقط میگ ارثیه اگ کسی ارثی داره پاش پرانتزیه احتمال داره وگرنه قنداق اینا خمش الکیه
چیزیش نیس ک چرا حساس شدی سرش
پرانتزی نیست تاپیک منو بیین عکس پاهای بچم گذاشتم انقد مادرشوهرم گفت گفت گفت ذهن شوهرم خراب کرد یه دعوا انداخت مارو از اینکه بچه قنداق نکردی پاهاش نبستی پاهاش پرانتزی شد که رفتیم پیش متخصص گفت اصلانم پرانتزی نیست تازه دکترشم گفت تا مستقل خودش رو پای خودش واینسته نمیشه تشخیص داد
الان ببری خوبه چون کوچیک هست اگه کفش...مخصوص بدن خیلی راحت تر هست با وقتی بازی گوش بشن....سخته
من پاهای همسرم خیلیی کم پرانتزی هست پسرمم مثل باباش شد
كجاش پرانتزيه بچه؟ همه نوزادا اينطورين
بچه منم همینجوریه پرانتزی نیس
پاهام پسر منم هست
میخوام ببرم دکتر متخصص اطفال ک برای ارتوپد هست
فردا نوبت دارم
دکترش هر ۷ ۸ ماه نوبت میده همش تهرانه هفته ایی یک بار میاد مازندران بابل خیلییی میگن خوبه دکترش
منم ب زور تونستم نوبت بگیرم اونم اول گفت ۹ اردیبهشت بعد دیدم یهو دیروز زنگ زدن گفتن خالی داریم برای فردا بیا
حالا ببینم چی میگه
عزیزم پاهای همه نوزادها همینه
بچه منم اینجوریه کو برانتزیه
نه نیس
پرانتزی کجا بود همه نوزادا پاشون اینجوریه
قنداقش کردین؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.