از الان که ۸ماهشه
دوسه روزه میگه بابا
اول گفت بابا🤦♀️
دختر من بب میگ و ددد
به باباش میگه هاپو😅😅
دخترم میگه بو بچه😂😅🤣 یعنی چی اخه
نمیگه هنوز ولی بعضی وقتا میگ بابو🤣
برا من مه مه و با با میگه
بابا و مامان نگفته ولی چون با رو پشت سرهم میگه انگار میگه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.