۴ پاسخ

من دیشب نیکام سخ بار گفت با با بابا

بچه من میگه دده🤣🥺🫠 بَ بَ

دختر من فعلا فقط ماما میگه

میراث از همین الانشم کلی حرف میزنه باهامون اصلا خونمون صدا نیست😍😂
وقتی لباس عوض میکنم همش میگه نه
یجوری با جیغ گریه حرف میزنه نکن ما قشنگ‌میفهمیم همش با زبون بی زبونی جواب حرفامون میده اصلا سکوت نیست خونمون وقتی بیدارن😍

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم مامان ماهلینم ۱ سالگی
مامان پناه خانوم🍒🪴 مامان پناه خانوم🍒🪴 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱۲ ماهگی