ینی میشه منم بیام بگم منم زایمان کردم 🥺

۱۴ پاسخ

انشالا بسلامت دنیا بیاد عزیزم من که 6 ماهه تو هفته 35 هستم😂😂انقد نمیگذره😂😂🤣🤣🤣🤣

اخ دقیقا

آره بابا چشم بهم بزنه تموم شده یادتم رفته دردارو
میری تو فکر دومی
🫠😅

اگه نشه عجیبه 😅

وای چقدر نمیگزرع اصلا من تازه دکتر گفته ۱۰ روز دیگه بیا که سرکلاژت باز منم من تا ده روز دیگه سکته میکنم

وای منم ارزومه بیام عکس نینمو بزارم بگم اینم جوجه من بالاخره دنیا اومد خیلی خیلی منتظرشم🥹🥹🥹🥹🥹

انشالله

آره بابا صبرکن یکم دیگه مونده

بزار ب دنیا بیاد بیای بگی کاش همون حاملگیم تموم نمیشد انقدر سخته شب بیداریات ببینی شیر داشته باشی نداشته باشی بچت ریفلاکس داشته باشه بی قرار باشه سخته

صددرصد میشه و بایدبیای اینجا ازبیخوابی و دیوونه شدنات بگی😅😅😅

دیگه هممون طاقتمون تموم شده

یعنی میشه منم بگم 😭😭😭

چرا نشه عزیز دلم خیلی نزدیکی ک
برای ماهم دعاکن

بله که میشه چشم بزاری روهم میگذره انشالا

سوال های مرتبط

مامان مارال🎀 مامان مارال🎀 ۲ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی