ینی میشه هفته دیگه بیام بگم منم زاییدم🥲🤣

۵ پاسخ

من دوقلو دارم شنبه رفتم بیمارستان نوبت سزارین ندادن گفتن زوده برو تا هفته بعد خداکنه سه شنبه بعدی ۳۶ هفتم تموم میشه بگن برو بستری دیگه نمیتونم

زیر ۳۸ هفته بچه نارسه فعلا زوده بیاریش

الان که خیلی زوده تا هفته ی دیگه هم میشی ۳۷ هفته

ایشالا.
سزارین هستی

ایشالا😁🥺

سوال های مرتبط

مامان جوجو مجتبی مامان جوجو مجتبی روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان elman👶 مامان elman👶 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۱۴ ماهگی