انشالله
بابا خود ترامپم نمیدونه چه غلطی داره میکنه این اطلاعاتو از کجا میارن بعضیا
استیکر خنده واسه چیه خانما .؟؟؟؟
من طرف هر کسی باشم طرف ج ن گ نیستم از ج ن گ متنفرم و از خدامه تموم بشه چون من بچه ای رو ب این دنیا آوردم ک مسئولیت زندگی کردنش گردنمه نگاهش ک میکنم حاضرم تموم بشم ولی یه خط رو بدنش نیوفته. من فقط مادرم......
منم تمام امیدم اینه که سال تحویل سایه ی جنگ رو سرمون نباشه ان شاءالله
باور کن
اونقدی ک بعضی از مادرای گهواره استرس میدن
شبکع های خبری تو گوشی استرس نمیدن
اینجا کلی ادم هست
باردار هم هست
بخدا باید رعایت بشه یعنی چی اخه
میای مینویسی نزار بدشون میاد بحث پیش میاد
میدونی چیه اینجا ی عده هستن ک سیاسی ان تو مملکت کاره این بخاطر همین هی شر و ور میگن ولی نمیدونن سیاست و قدرت انقد ترسناک و کثیفه ک همه چی داره این جنگ هم تموم میشه میره و کلی خسارت برای مردم میاد ک بعد از جنگ فقط باید خدا خودش کمکمون کنه با این گرونی بسازیم
اتفاقا با خواهرشوهرم حرف میزدیم هر دو میگفتیم دیگ نهایت تا خود عیدم میزنه ولی بعد عید تمومه کاش همینجور باشه حداقل
انشاالله که تمومه تا ۲۸ اسفند ما امیدمون به خداست خدا مارو تنها نمیزاره🤲
منم حسم بهم میگه تا سال جدید تموم میشه
من هروز صبح ب امید دیدن جمله آتش بس بیدارم میشم🥲
من خیلی ناراحتم
۱۵ روز دم عیدی مغازمون بسته شد
منطقمون خیلی جای بدی بود
الان به همسرم میگم برگردیم زندگیم رو بلاتکلیفی
دقیقا همینهههعععع من میام گهواره قلبم وای میسته از بعضی حرفای مامانا جوری آدمو دل مرده و استرسی میکنن آدم دست و دلش سرد میشه تا خدا هست درست میکنه ایشالله تا تحویل عید همه چی حل میشه
عزيزم نه بمب اتم ميزنن
ن ب زيرساختارا مثل برق و اب ميزنن
نه انقد جنگ طولاني ميشه
ونه نيروي زميني وارد ميكنن
همچين ريسكي نميكنن هيچوقت
بین خودشون یه زدو بند میکنن وتمام میشه...
منممثل شما فکر میکنم
منم امیدوارم تا سال جدید تموم میشه ایشالا
منم همینطور انشاالله تمومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.