خانوما توروخدا بگین من چی بخورم پریود شم😭😭

۱۱ پاسخ

ببین اگ باردار باشی با هیچی‌‌پریود‌نمیشی اگر نباشی هم خودت میشی بیخیال باش
منی که هرچیزی بگی‌خوردم‌نمیدونستم باردارم‌نشدم ک‌نشدم

سلام فیسالیس خشک شده (عروس پشت پرده)
میتونید تو قوری بریزی رو کتری یا سماور دم بکشه نصف لیوان صبح نصف لیوان شب فرداش شروع میشه
البته مطمئن باشید که باردار نباشید خدایی نکرده سقط میشه چون خیلی قویه
از عطاری تهیه کنید
امتحان شده اس👌

من رازیانه گل گاو زبون خوردم بعد ۶ روز تاخیر اومد دیروز

چند وقته پریود نشدی؟اگه به بچت شیر میدی طبیعیه
اگر نه که برو بی بی چک بزن شاید بارداری
بازم اگر مطمنی باردار نیستی برو دکتر قرص یا امپول میده پریود میشی

من فقط ختمی واسم جواب میده
زعفران بخورم بدتر عقب میندازم😂

رازیانه. زعفران. تخم شوید دمنوشش. گل گاوزبان. زرچوبه و اب ولرم. عسل و سیاه دونه. قطره ویتاگونس (زهره ماره یعنی). من سه ماه هرچی خوردم نیومد چند روز پیش معده درد بودم شیرین بیان و نبات خوردم چندباری دیگه اومد خیلی پر قدرتم اومده🫡😂

زعفران غلیظ خیلی خوبه

فقط سکس خشن جوابه 😂

دم کن#

آویشن و رازیانه دموکن حتما جواب میگیری نگران نباش

گل گاوزبان ،رازیانه ،

سوال های مرتبط