۱۱ پاسخ

تازه من فک میکنم فقط بچه‌من اینجوریه 🫤

من دخترم نزدیک ۳ سالشه از همون بارداری تا الان روزگارم سیاه شده

فکر میکردم بزرگتر بشه یا حرف بزنه بهتر میشه گوش میده به حرفم
اما الان بدتره
موقع غذا میگه نمیخورم خوابم میاد
موقع خواب میگه نمیخوابم غذا میخوام
امروز صبحانه به جای غذا دوغ خورد😐

داداششو شدید میزنه
نمیزاره تو حموم بشورمش یا شونه کنم موهاشو
لباسش کثیف میشه نمیزاره دربیارم
اگه دربیارم نمیزاره بپوشم

همزمان با من چندتا دوست و اشناهم بچه اوردن اونا بچشون ارومه همش مهمونی و عروسی و خرید و اینان
بچه رو میزارن پیش مادرشون

اما بچه من هم دمار از روزگار من
و هم از مادر بیچارم دراورده

اصلا افتضاححح وضعیفم
همش مدام مریضه و ویروس میگیره
دارو نمیخوره
دستوپاشو میبندم به زور دارو میدم بالا میاره
واقعا فکر میکردم بزرگتر بشه بهتر میشه🥲

نترس رستا هم همینه 🤣👋

امیرعلی داره دندون در میاره از این طرف عیده هیچ کاری نکردم تازه امروز ملافه در آورده بودم بشورم که آقا اسهال شده و مثل چسب دوقلو چسبیده به من شبا نمی‌خوابه روزا نمی‌خوابه خودم روزه اون یکی بچه ها میگن بریم بازار کلافه ام کلافه
بازم بگم باجی جان

منم همینطور این ده ماه اندازه ده‌سال حرص خوردم اذیت شدم مخصوصا چنماه اول به شدت بچه عجیب و بی قراری بود
البته بارداری راحتی داشتم

منم بارداری فوق‌العاده سخت.زایمان سخت تر.وبچه داری خیلی سخت تر. جوریه ک همه میگن از ده تا پسر این شر تره.هلاک کرده منو

عزیزم من دو تا دارم اولی نارس دنیا اومد مدام بستری بیمارستان بزرگ شد کلاس اول من دومی و اوردم یعنی ههی رفت از مدرسه ویروس گرفت اورد داد به داداشش این زمستون عین زهر مار هر لحظه اش برام گذشته تو تنها نیستی تازه من غریبم هییییییچ کس و ندارم هییییچ کمکی

😢😢😢😢

هرچیم فکر میکنیم بزرگ بشن بهتر میشن
بدتر میشن

تنها نبستی این پاییز و زمستون بچه های منم یسره مریضن ی هفته ده روز خوبن باز مریض ستا شربت پلارژین استفاده کردم و دوتا قطره

تنها نیستی عزیزدلم منم عین توام

سوال های مرتبط