دخترا پای راستم یکم ورم داره خطریه 😟

۳ پاسخ

ارهه حتما پیگیر باش

پای راست منم ورم داره

بله ورم یک طرفه خطرناکه، هفتمم بالاست بهتری بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان دایان👶🏻 مامان دایان👶🏻 ۱۴ ماهگی