۵ پاسخ

اخه پسر من سینه خیز نمیره و رو دست هاش و پاهاش میخواد وایسه حس میکنم میخواد چهاردست پا پره

اره بچه من حتا ننشست سینه خیز نشد چهار دست پا نرفت یباره بلندشد راه رفت

اره من بچه هام اصلا سینه خیز نرفتن

دختر من هیچ کدوم رل نمیره

اره میشه

سوال های مرتبط