۷ پاسخ

من دارم عزیزم سه چهارماه پیش ۲خریدم مستر

انفاقا اینا تازگیا مد شده و من خیلی دوسدارم مدلشو

من خیلی دوست دارم بنظرم قشنگه‌. کسی که میگه زشته احتمالا نمیدونه لانگ چمپ چیه

نه دیگه اینا مد نیست

ن خوب نیست

با اجازت زشتن

سلیقه ایه من کیف ساده و تک رنگ میپسندم

سوال های مرتبط

مامان ema khanoooom مامان ema khanoooom ۳ سالگی
مامان درسا🤍برسا و🐣 مامان درسا🤍برسا و🐣 هفته سیزدهم بارداری