۴ پاسخ

منم یکسره میخرم

قوس بینیت خیلی قشنگه

من همین توعزیزم🥰🥰میخام ویترینما بفروشم بجاش ی استندگل قشنگ بزارم🤩🤩

منم گل وگیاه خیلی دوست دارم انرژی میگیرم ازشون😍🥰
ولی یکیشون حال نداره جدا کردم نمیدونم چیکار کنم خوب بشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان درسا🤍برسا و🐣 مامان درسا🤍برسا و🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان ema khanoooom مامان ema khanoooom ۳ سالگی