۱۸ پاسخ

همه چی دست منه ‌. اون میگه برام پول بریز 🤣🤣

خيالت راحت عزيزم تنها نيستي 😂😂

کارتش دستمه😂😂😅

منم میگیرم ازش 😂

من همیشه با سود میگیرم😂😂😂

من پول اب و برق و شارژ ساختمونو ک میزنم یا ی کیلو سیب زمینی ک‌واس خونه میخرم تا پولشو نگیرم اروم نمی گیگیرم😂😂

من باسودش میگم برمیگردونه
مثلا ی تومن خرید کرده باشم
2 تومن میزنه ☺️ 😀

منم یچی بخرم یابهش قرض بدم سودشم میگیرم میگ پوله خودموب خودم باسودمیدی 🤣🤦🏻‍♀️

منم اینطوریم
شوهرم زود پس میده وگرنه سود میگیرم ازش یکم قلیم اروم بگیره😌😌😌

من میرم مثلا سیب زمینی میخرم همونجا پیام میدم پول منو بزن کارتم زود

کارتش دستمه خرج هم کنه ازش حساب پس میگیرم 😂دیروز حوصله نداشتم داشت توضیح میداد گفتم بیخیال حوصله ندارم

من کارتش دست منه

🤣🤣🤣🤣
من نیستم.کلی پس انداز میکنم بعد یهو میرم برا خودم یا دخترم خرید میکنم و خداحاااافظ پس اندازا🤦‍♀️
یهو میگم ول کن بابا میخوام چیکار پولو🤣

نه من هرچی بخرم پولشو نمیگیرم کارمند بودم بریز بپاشم خیلی بود الان که کارنمیکنم هم اون اخلاقم مونده 😁

منم پس میگیرم 😁
حساب حسابه کاکا برادر 😂
اصن پس نگیرم نفسم وایمیسه 🙃

وای منم شوهرم بهم پول که میده میرم لباس یا وسایل آرایشی اینا میخرم بعدش که تموم میشه ناراحت میشم خخخخخ

کارتش دست منه

پول بگیرم که صد در صد سود رفت و امدن هم میگیرم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان درسا🤍برسا و🐣 مامان درسا🤍برسا و🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان ema khanoooom مامان ema khanoooom ۳ سالگی