چس درصد والا ما که نه عیدی درست حسابی میبینیم نه افزایش نه چیزی
چسی درصد با عرض معذرت
والا اگ بدن معلوم میشه
ما ک هنو حقوق بهمنم نگرفتیم
تا ۴۵ درصد متفاوته
برای کارگران ۴۵ تا ۶۰
برای کارمندان شنیدم ۲۳ تا ۴۵
متفاوته
والا به ما عیدی دادن بعد گفتن یچی بزارید روش مالیات بدین هیچی دیگه همینکارم کردیم 😂🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.