۶ پاسخ

چس درصد والا ما که نه عیدی درست حسابی میبینیم نه افزایش نه چیزی

چسی درصد با عرض معذرت

والا اگ بدن معلوم میشه
ما ک هنو حقوق بهمنم نگرفتیم

تا ۴۵ درصد متفاوته

برای کارگران ۴۵ تا ۶۰
برای کارمندان شنیدم ۲۳ تا ۴۵
متفاوته

والا به ما عیدی دادن بعد گفتن یچی بزارید روش مالیات بدین هیچی دیگه همینکارم کردیم 😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی
مامان ضـُـحـا🐣 مامان ضـُـحـا🐣 ۲ سالگی
مامان دخملم🌈💛 مامان دخملم🌈💛 ۲ سالگی
مامان آنا وفسقلی مامان آنا وفسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری