۸ پاسخ

من۳۲هفته۲۲۰۰بود.الان شما کمی هاااا

منم همین بود ولی بنظرم خوبه دیگه زایمان راحت تره

من 2۹ هفته و 6 روز 1500

مال من تو ۱۴۵۰ بود گفت کمه ولی بیخیال بابا همه بچها ک نباید تپل به دنیا بیان

من ۳۰ هفته ۱۴۵۰بود دکتر گف درشت نیست
اگه میخای با وعده های غذایی ماء الشعیر بخور و قرص امگا ۳رو هر روز بخور

واسه منم ۱۵۰۰ بود گف خوبه
منم فک میکنم کمه

عالیه تا زایمانت خوب میشه وزنش

خوبههه

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان جوجه💙💙💙 مامان جوجه💙💙💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وچهارم بارداری