من۳۲هفته۲۲۰۰بود.الان شما کمی هاااا
منم همین بود ولی بنظرم خوبه دیگه زایمان راحت تره
من 2۹ هفته و 6 روز 1500
مال من تو ۱۴۵۰ بود گفت کمه ولی بیخیال بابا همه بچها ک نباید تپل به دنیا بیان
من ۳۰ هفته ۱۴۵۰بود دکتر گف درشت نیست
اگه میخای با وعده های غذایی ماء الشعیر بخور و قرص امگا ۳رو هر روز بخور
واسه منم ۱۵۰۰ بود گف خوبه
منم فک میکنم کمه
عالیه تا زایمانت خوب میشه وزنش
خوبههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.