۴ پاسخ

خودت شیر.خِشک.تِرَنجوی بخور گیاهی خوبه. عرق کاسنی هم خوبه خودت بخور تا شیرت صاف شه

من شنیدم تا ۴۰روزگی همینجوری بچه

فقط همون دستگاه جواب میده، مابقی چیزا خیلی تاثیرگذار نیستن! به حرف اطرافیان هم گوش نکنی که ترنجبین و این چیزا به بچه بدی! فقط خودت سردی بخور مثل لیموشیرین، عرق بیدکاسنی.

انقد استرس دارم برا زردیش که حد نداره 💔🚶🏻‍♀️کی تموم میشه راحت شم

سوال های مرتبط