خانما هرروز من بستنی میخورممم موردی نیس؟

۹ پاسخ

چرا مشکلیه دیابت بارداری خدای نکرده میگیری

بنظرم هرروز ک خوب نیس....ولی زنداییم میگفت ماه اخر زیاد بستنی میخوردم بچه تپل میشه.....ولی هرچیزی زیادش اصلا خوب نی

هرروز خیلیه قندت میره بالا اگه هوس شیرینی داری به دکترت بگو شاید کروم یا داروی مجاز بهت بده

ماه آخر بخور الان زوده

اگ قندت ت بارداری بره بالا
دکتر از خوردن هرگونه شیرینی جات منعت می‌کنه
انشالله ک چیزی نمیشه

من همش چیزای شور میخوردم لیمو دوغ امروز هوس بستنی کردم

دیگه نخور واقن هفته ای نهایت ی بار
تازه هفته ی هشت هستی خیلی وزنت می‌ره بالا ب علاوه وزن بچه هم می‌ره بالا

من موقع بارداری دخترم فقط هوس بستنی داشتم الانم قندم بالاست

واسه قند خیلی بده، اضافه وزنم میاره

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری