۱۷ پاسخ

هیچوقت،اگ میخواستم ازدواج کنم طلاق نمیگرفتم،همه مردا یکین،حوصله اینکه دوباره بخوام یکیو درست کنم ندارم،والاا

ادم یبار خریت میکنه

وقتی از یه رابطه میای بیرون و جا میشی حداقل باید تا ۲ سال به خودت زمان بدی و وارد رابطه ی جدید نشی
چون به خودت و طرف مقابلت آسیب میزنی

ادم یه بار میفته توچاه هی که خودشو درنمیاره دوباره بندازه میچسبم به بچم دیکه مرد خوب توخواب ورویا🫠🥲

خدایی ادم طلاق بگیره بعد دوباره ازدواج کنه؟احمقه؟مردا همشون یکین
یکی زودتر خودشو نشون میده یکی دیر تر
ادم از دست یکیش خلاص شه بعد زندگی راحت رو حروم خودش کنه دوباره با یکی دیگشون ازدواج کنه؟

هیچوقت مخصوصا بخاطر بچه

با بچه ک هیچوقت

من طلاق نگرفتم اما بنظر من یه اشتباه دوباره نباید تکرار بشه.بنظر من تمام مردا بدن هرکدوم به جوری

بجای اینا ب لین فک کن ک چجوری برگردی همین زندگیو بسازی

نه هیچوقت

من الانش تواستینم دارم ایشالله جداشم شوهرمیکنم

عزیزم ازدواج مجدد حقته ،،و هر وقت یه خواستگار مناسب و حداقل مثل قبلی نباشه برات پیدا شد ازدواج کن
هر کسی هم میگه ازدواج نمیکنم چرته هنوز توی موقعیت تو قرار نگرفتن

هیچوقت به ازدواج فکر نکن بمون تو همین شوهر پدر بچته نزار بچت اذیت بشه

هیچوووووووقت به فکر ازدواج مجدد نمیفتادم

میخوای جدا شی!؟

هیچوقت

الان ميخاى جدا شى از ازدواج كنى؟به نظرم با بچه خداقل بايد چند سال با اون ادم اشنا بشى

سوال های مرتبط