۷ پاسخ

سایتش بستس فعلا

بله ملی

فعلا ک مملکت خر تو خره وام نمیدن

ما ثبت نام کردیم دوماه پیش گفت برید تا یکسال دیگه😂😂

سایتش که فعلا بستس شانس ما

من هنوز ثبت نام نکردم میترسم برم 🤣🤣مگه تواین اوضاع وام میدن

بله
تو سایت ثبت نام کردیم و بانک ملی رو انتخاب کردیم وایسادیم تا نوبتمون شد و گرفتیم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان جوجو و تو دلی مامان جوجو و تو دلی ۱۴ ماهگی