۶ پاسخ

من یه ست که بادی و شلوار کتان و ساسبند و پاپیون هستش، با پاپوش😍

بادی و بیلر

شلوار لی با دورس و پاپوش گرفتم واسش😍
ذوق دارم هرچی زودتر عید بشه تنش کنم

والا من لباس عید موقع خرید سیسمونی نگرفتم گفتم باشه دم عید بگیرم ک هم مدلای جدید بیاد هم با توجه به جثه بچم بگیرم ک وضعیت اینطوری شد 🫤جرئت نمیکنیم تا سر کوچه بریم

من دیشب اینارو‌ گرفتم🥰

تصویر

شلوار و پیرهن

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی