من یه ست که بادی و شلوار کتان و ساسبند و پاپیون هستش، با پاپوش😍
بادی و بیلر
شلوار لی با دورس و پاپوش گرفتم واسش😍
ذوق دارم هرچی زودتر عید بشه تنش کنم
والا من لباس عید موقع خرید سیسمونی نگرفتم گفتم باشه دم عید بگیرم ک هم مدلای جدید بیاد هم با توجه به جثه بچم بگیرم ک وضعیت اینطوری شد 🫤جرئت نمیکنیم تا سر کوچه بریم
من دیشب اینارو گرفتم🥰
شلوار و پیرهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.