عزیزم قنداقش کن پاهاشو با روسری ببند تکون نده اروم،میشه دیگ درد نمیکنه
واکسن دوماهگی و 6 ماهگی سنگینه اما غولش 18 ماهگیه
حتمابهش پاراکید بده عزیزدلم
الهی بگردم دوماهگی تب میکنه خیلی ام درد داره کمپرس گرم وسرد بزار سعی کن باخشککنش پاشو ببندی تکون نده هرچی تکون نده کمتر دردش میگیره
استامیفون بده
کیسه آبگرم بزار روی پاهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.