۸ پاسخ

وضعیت خوبی نیست عزیزم چون از طریق دریا باید برن خطرناکه اگه واجب نیست کنسل کنید

چقدر دلم مسافرت میخاد افسرده شدیم .....شمال خطرناکه یا مشهد ....قشم کار داشت شوهرم میخاست بره پروژه ببینه دیگه گفتم نرو

مرسی عزیز

بعدم میخای بری قشم ببین لندیکراف کارمیکنه

نه خیلی اوضاع خرابه قشم

نه نمیشه
پسر داییم اونجا زندگی میکنه اومده میگه شراط خوب نیست
مخصوصا وقتی از لندگراف بخوای بری
یا ایست بازرسی دائم پهباد میچرخه
آب آشامیدنی روستاهاهم به مشکل برخورده بود
واجب نیست نرو

شیراز ب قشم

ازکدوم مسیر میخای بری؟

سوال های مرتبط

مامان رهاجون مامان رهاجون ۵ سالگی