شیرخشک پوشک فرزند تب
بچه ها هنوز میزنن یا نه؟

۷ پاسخ

نه عزیزم‌

فقط مشکل نت و یه سری خرابه بود و یه سری ادم‌...و هواپیما ها داغون شد

تموم‌شد

تمام‌مشکلاتمون هم حل شد 🤲

چرامیزنن لاوان‌زدن

ولی شرق تهران و صبح زدن

تهران و تازه زد یه دوساعت پیش

اره جزیره لاوان و سیری زدن

نه دیگه فعلا آتش بس به شرط صلح هست

نه ديگه.

سوال های مرتبط

مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی