۲۵۰ تومن
منم خودم از یوتیوپ یاد گرفتم وسایلاش خریدم خودم کاشتم شوهرم کیف کرد
قبلا دست و پا ۱تومن
امروز رفتم ۴۵۰ دادم
۴۰۰ میدم
دست و پا ۹۰۰ 😰
امروز رفتم ۵۵۰
۵۵۰،دوستمه هزینه فرنچ رو نگرفت
رایگان
پ چرا من ترمیم ژلیش پا رفتم ۴۰۰😐😐😐😐
عزیزم بهت درخواست میدم همو داشته باشیم
۶۵۰ میشد این سری تهران نبودم رفتم ریمو کردم
۳۸۰ ترمیم
الان که همشو کندم ولی دست و پام میشد ی تومن با ژلیش
۳۵۰ میدادم....حتما بعد عید تغییر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.