۱۴ پاسخ

۲۵۰ تومن

منم خودم از یوتیوپ یاد گرفتم وسایلاش خریدم خودم کاشتم شوهرم کیف کرد
قبلا دست و پا ۱تومن

تصویر

امروز رفتم ۴۵۰ دادم

۴۰۰ میدم

دست و پا ۹۰۰ 😰

امروز رفتم ۵۵۰

تصویر

۵۵۰،دوستمه هزینه فرنچ رو نگرفت

رایگان

پ چرا من ترمیم ژلیش پا رفتم ۴۰۰😐😐😐😐

عزیزم بهت درخواست میدم همو داشته باشیم

۶۵۰ میشد این سری تهران نبودم رفتم ریمو کردم

۳۸۰ ترمیم

الان که همشو کندم ولی دست و پام میشد ی تومن با ژلیش

۳۵۰ میدادم....حتما بعد عید تغییر میکنه

سوال های مرتبط

مامان میران😍 مامان میران😍 ۲ سالگی
مامان دو فسقل مامان دو فسقل ۲ سالگی
فرزندپروری پوشک شیرخشک فرزندپروری

قلبم دیگ داره میترکه از درد و فشار و حرص خیلی نیاز دارم برای یک روز این دوتا رو نبینم و بدمشون مامانم
واقعا خسته ام
رزا ک چشم باز میکنه تا شب انقدر حرف میزنههههههه
یه کلمه رو سیصدبار میگه
مثلا اب میخواد پشت هم میگه اب بده اب بده وای دیوونم میکنه
ارازم ک دوتا دندون در اورده انگار داره بازم در میاره واقعا چخبره؟یه دو سه روز صبر کن بعد دوباره در بیار
نق نق اونم زر زر
میاد کرم میریزه روی اراز و داد و بیداد میکنه و کارای بد
همه ی اینا از حسادتشه وقتایی ک اراز خوابه یا جایی میریم انق مودب و خوب میشه وای از زمانی ک بیدارشه واقعا فقط دارم حرص میخورم
محمد خونه باشه بیشتر حرص میخورم تا پنج صبح بیداربوده الانم عصبیه کم خوابی داره
مرد تو دوتا بچه داری مثل ادم بخواد بزار دیگه
تازگیام رزا هی من و باباشو میزنه
وای فقط پیشنهادم بهتون اینه که بچه نیارید اوردینم دوتا نیارین این گل و بلبل و ناز و نوزا رو ول کنید گول نخورید تا صبح بخواید میگم بچه نازه فلانه ولی واقعیتش اینه هیچی جز ب گ ا یی و عصاب خوردی براتون نداره 🫩🫩🫩خستم قشنگ
فرزند پروری پوشک رفلاکس