بلا نسبت مگه عقل نداریم با این شرایط؟
مگه مغز خر خوزدیم تو این شرایط جنگی؟
نننننننه اصلاااااااان
اصلا مخصوصا تو این شرایط که معلوم نیست چی قراره بشه
تو این شرایط!!!!!!
دارم فک می کنم اگر تین فرشته معصوم کنارم نبود الان انقد از مردن نمیترسیدم.
پس زمان جنگ عراق وچی میگین که خانوما یه جین بچه میووردن🫠
شوخی میکنین دیگه؟ تو این جنگ با این بلاتکلیفی
اصلا و ابدا
من چم ماه اقدام بودم، اد اسفندماه پریود نشدم دقیقا اول جنگ متوجه شدم باردارم، الان دو روزه سقط کردم با کورتاژ
به شدددت اذیت شدم چون همش تعطیلات بود و تنها
ولی خدا کمک کنه بعدا باز تو فکرش هستم، البته عاقلم آاا فقط عاشق بچه ام همین❤دعا کنید برام مامانا🙏🏻☘️
منی که دو تا دارم گاهی پشیمون میشم بخاطر شرایط الان میگم در حقشون ظلم کردم چه برسه کسی که تو این شرایط بخواد اقدام کنه
تو این وضعیت نه اصلا
هیچکی به اندازه من بچه زیاد دوست نداشت الان دیگه وضعیت گیر کردیم دیگه نمیتونی حتی به دومی فک کنی
دیشب شوهرم گفت
اولا بچه نمیخوام همین یکی کافیه
دوما اگه هم خواستیم دوباره باید دختر بشه پسر نمیخوام 😂😂😂
خواب دختر دیدم
دختر سفید و نازم ؛ اسمش باران بود و خودم رو دیدم دارم بغلش میکنم حتی تو خواب به روش طبیعی زایمان کردم خیلی خواب عمیق و دقیقی بود ...وقتی بیدار شدم به پهنای صورت اشک میریختم که چرا دخترمو جا گذاشتم و بیدار شدم .من تا ابد تو حسرت بچه دوم میمونم تو حسرت دخترکم که دیدمش💔
شاید تو دنیای دیگه مادر باران باشم
هم رایان هم باران 🩵🩷
نه عزیزم همینم اوردم نگران ایندشم اگه اینا موندگارشن زبونم لال بفرستم بره اینجا نمونه
وای بسم الله الان تواین شرایط جنگی دارم دق میکنم چیکارکنم ازدخترم محافظت کنم
بچم پره استرس شده
چرا یکی دیگ بیارم ک باعث بدبختیش تواین دنیا بشم
من گ و ه میخورم با ماست
بلانسبت همگی
جنگ تموم شه میارم🫠
نه تو این شرایط معلوم نیست زنده بمونیم یا نه
نه تو این شرایط اصلاااااا
الان اصلنن ولی گفتم انشاالله وضعیت خوب بشه حتمن اقدام میکنم
روزی هزار بار به شوهرم میگم حامله بشم میکشمت
نههههه
سومی رو حاملم🫤😒
بیشتر به فکر جنگم تا بچه
نه اصلا
ارههه
اصلااااااااا
من تو این شرایط همش نگران پسرمم اگه نبود اصلا نگران نبودم میبیکم تو فامیل کسایی که ازدواح نکردن کلا خوشحال ولی ما همش باید بدنمون به لرزه باشه پس قطعا محال بچه دوم
الان باردارم چند روز دیگه زایمان میکنم😑🫢
۳ماه نیم داری شیر میخوره👩🍼😊
من ک دوتا دارم بسمه
خییییر
ارههههه خیلی
عاو
چه فکر ترسناکی😱🦦
تو این شرایط فقط ب فکر اینم زنده میمونیم یانه
خوشبحالتون چقد فکرتون ازاده ب بچه ی بعدی هم فکر میکنید
من که به هفت جد و ابادم بخندم
پدر شوهرم همش میگه نکنه نازایی که میگی بچه نمیخوام
میگم خدا کنه باشم دیگه واقعا همین یکی بسه
نه نه نه نه
اصلننننن
اصلا.
نه تو فکرش نیستم چون دومی الان جلوی چشمامه و نمیره بخوابه😁😂
نبابااصلا
بله عزیزم
نه بابا تاره یکم راحت شدم
نه اصلا😂
تو دلمه 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.