نظر هر شخصی کاملا محترمه و مختص خودشه، من واسه خودمو میگم... به نظر من برای بچه دار شدن خیییییلی شرایط لازمه،،، تنها داشتنش واجب نیست... ما قراره بهش فرصت زندگی بدیم پس ما مسئول یسری چیزاش میشیم،،، هیچوقت واسه تنهایی بچه ی اول بچه ی دوم نباید بیاد...
من خیلیییی دوست داشتم ۳ تا بچه داشته باشم
ولی بااین اوضاع حتی فکرشم قلبمو فشرده میکنه
اینکه میخوان کجا بیان؟ دلشون ب چی خوش باشه؟🙂💔
همه چی بستگی به حال خودت و شرایط مالی و همراهی همسرت داره عزیزم.من خودم ۳۵ سالمه از لحاظ مالی شکر خدا اکی ام.ولی از لحاظ روحی واقعا دوست ندارم بچه دوم من از همون اول تک فرزندی رو میپسندیدم.مخصوصا بعد از دی ماه مطمعن شدم
منم هم سن شمام ولی دیگه بچه نمیارم همینو بتونم همه خواسته هاش براورده کنم خدامو شکر میکنم
به شدت با تک فرزندی مخالفم ، یکی از دلایل من اینه که همسرم تک فرزندها و دارم معایبشو میبینم که تا آخر عمر باهاش هست
عزیزم من تک فرزندی دوست داشتم همینطور همسرم فقط دوست داشتیم یکی باشه ولی پسرم دوست داشت اما من و همسرم دوست نداشتیم ولی با یه بار باردار شدم قرص اورژانسی هم نخوردم همسرم گفت با یه بار چیزی نمیشه ولی شد الان خیلی هم خوشحالیم که دو تا پسر داریم خیلی خوبه که دو تا هستن خدا پناه همه بچه ها باشه پسرای ناز منم کنار اونا
من دوس دارم ولی شرایط مالیمون اجازه نمیده یه بچه با روان سالم رو به دوتا بچه با روان ناسالم ترجیح میدم
منم ۳۵ سالگی بچه دوم آوردم چون پسرم خیلی تی تیش مامانی بار اومده بود نمیشد بهش بگی بالا چشمت ابروئه الان خیلی بهتر شده،،،ولی خیلی چیزا رو باید بسنجی مهمترینش اعصاب و وضع مالیه
بیار عزیزم بعدش بارداری ریسک داره خودتم حوصلت دیگه نمیکشه الان بیار باهم بزرگ بشن
تک فرزندی
چون ب زندگی ها امیدی نیست
قطعا نه
اینجوری ک نمیشه گفت
بستگی ب شرایط جسمی، مالی، روانی، رابطه با همسر، کمک داشتن و نداشتن و خیلی چیزای دیگه داره
دوست داشتم یه بچه دیگه داشته باشم ولی ترجیحم اینکه تو این اوضاع اقتصاد خواسته ها این بچمو فراهم کنم تا اینکه تو خرج ۲ تا بچه گیر کنم و از لحاظ روحی و جسمی واقعا کشش بزرگ کردن یه بچه دیگه رو ندارم
من ۳تا دارم خیلی شیرینه اند😁😁😁😁
به هزاران دلیل عقلانی قطعا انتخابم تک فرزندیه
صددرصد میاوردم
خیلی مهمه خیلی مهمه واجبه
بچه دومم که اومد اولی یه رفیق همیشگی پیدا کرد خیلی روحیه ش عوض شد شاد شد اعتماد به نفسش رفت بالا هم بازی همیشگی داره
همیشه التماس میکرد بیا باهام بازی کن من حوصله نداشتم الان یکی همیشه آماده ست باهاش بازی کنه تووپارک همیشه التماس میکرد دنباله یه دوست بود تا پیدا کنه پیدا نمیکرد خیلی ناراحت میشد الان اصلا عین خیالش نیست با هم دوتایی بازی میکنن میخندن کیف میکنن و خیلی چیزای دیگه
مثل زن و شوهر میمونه یا دو تا رفیق با همباشن خیلی بهتره
والا همین الان داشتم به این موضوع فکر میکردم،من اصلا دوست ندارم دوباره حامله شم شاید یه بچه از شیر خوارگاه بیارم یروزی
منم ۳۵ هستم خیلی دوست دارم بیارم ولی زایمانم خیلی سخت بود دخترم رفلاکسو اعتصاب شیر داشت خیلی جفتمون اذیت شدیم دیگه تحمل اون روزارو ندارم
عکس پروفایلت دخترته چشاش رنگیه؟😍
انشالله میارم
نه گرونی پوشک ۸۰۰ تومنی نمیشه اصلا
من اگر خدا بهم بده یکی دیگه حتما میارم
اگه از لحاظ مالی اوکی هستی بیار و همینطور جسمی
نه نمیخواییم دیگه
من دوست داشتم اما با همسری که خرجی نمیده و مسئولیتی نداره نسبت به زن و بچه همین یه دونه بسه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.