۱۲ پاسخ

با احترام به انتخابتون هیچ کدوم

بارین یه اسم کردی به معنی باریدن باران. خیلی قشنگه🫶🏾🥹😍

من عاشق اسم بارین ام متاسفانه شوهرم دوس نداره بهم میگه اگر دوست داری بذار ولی خب دوس دارم هردو دوس داشته باشیم🥲

بارین‌ خیلی قشنگه 😍

عزیزم این همه اسم هاا بی ادبی نباشه ولی هیچکدومم چین ایانن

هیچ کدوم

هر کس یه سلیقه ای داره اما بنظرمنم هیچدوم

خوب نیستن دوتاشونم

با احترام هیچکدوم

یارین بهتره ولی اسم های دیگه هم در نظر داشته باش

دو تاشم یجوریه. معنیشون چیه؟

یارین بهتره
معنیش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان بارین مامان بارین ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان هایلین🐣🍼💖👑 مامان هایلین🐣🍼💖👑 ۴ ماهگی
مامان فِنقلی🩷🧸 مامان فِنقلی🩷🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی