میشه بگین آجیل هم میتونم بخورم یانه

۳ پاسخ

بادوم درختی زیاد بخور به شیرت قوت میده هم شیرت زیاد میکنه هم غلیظ میکنه شیر رو

در حد چندتا دونه زیاد نخور میکن گرمی هست

اره خیلی هم خوبه مثل بادام پسته این چیزا

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱۴ ماهگی