منم اصلا ترک نخوردم نه سر اولی نه الان سر دومی
یکم ارثیه
من ترک نخوردم هیچیم نزدم
من روغن طبیعی زیتون میزنم برا بارداریهام هیچ ترک نخوردم اصلا هم ضرر نداره
اما شنیدم میگن ترک خوردن یا نخوردن پوست ژنتیکی هست خیلیا تا ۱هفته قبل زایمانشون همهست ترک نخوردن اما چند روز آخر ترک میخوره بدنشون
منو خواهرم تو بارداریهامون ترک نمیخوریم هر دوتاییمون هم روغن زیتون استفاده میکنیم
حقیقتا من امروز فهمیدم تاثیر نداره خیلی
نه من دکترم گفت بزن قبلش روغن نارگیل میزدم بعد دکتر گفت کرم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.