هیچی نمیتونم بخورم،با شکم خالی قرصامو بندازم مشکلی نداره؟؟

۵ پاسخ

فردا با دکترت حرف بزن چند وقته اینجوری ؟

بیسکویت یا نون خشک بخور کم کم

مغزیجات هم نمیتونی بخوری؟

چه قرصیه ؟

معدتو نابود میکنه

سوال های مرتبط