۴ پاسخ

صبا قبل اینکه بلند شی چوب شور یا نون خشک یا بیسکوئیت ترد بزار دهنت کم کم و آروم بخور خیلی کنترل میکنه
بعد ابلیمو و اب قاطی کن اگ لیمو تازه باشه ک چ بهتر بخور اینارو کنترل میش منم اینجوری بودم ی مدت
خوب شدم دوباره داره برمیگرده🤭😐

برو پیش دکترت دارو بنویسه اگه شدید و چیزی نمیتونی بخوری

عادیه تو اوج حال بدی بارداری هستی ۹ هفته خیلی بده من از گشنگی داشتم میمیردم نمیتونستم ب غذا حتی نگا کنم فقط میوه بستنی

اگه حالت تهوع دارین خوردن و بو کردن لیمو ترش هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری