هیچی نمیشه من اصلا نمیزارم
من ک نزاشتم چیزی نشد
دکترش گفت اصلا کمپرس نزار من برای دوتا دخترام هیچ واکسنشون نزاشتم خیلی هم زود خوب شد
من کلا نمیزارم چون گریه می کنه
اگه درست و خوب زده باشه چیژی نمیشه مال ۴ ماهگی سفت شد ب مرور رفت
ولی ۶ ماهگی چیزی نشد
من هیچ کدوم رو نذاشتم چیزی هم نشد، نه قرمز شد نه باد کرد
باد میکنه اگه کمپرس سرد رو نزاری ولی گرم رو من نزاشتم
کنم. هیچکدوم نزاشتم فقط براش ویکس کشیدم. مالش دادم
هیچی نمی شه من که اصلانزاشتم
من چهار و شش نزاشتم هیچی نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.