خانما واکسن دخترمو زدم ،چی میشه اگه کمپرس نزد؟؟😩

۳ پاسخ

گناه داره درد و تورم می‌کنه جاش

منم نذاشتم نه دو ماه نه چهارماه

من تا حالا نذاشتم هیچ مشکلی هم پیش نیومده فقط حتما قطره رو سرساعت بده نیم ساعت زودتر هم بدی اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی