۳ پاسخ

من اول بادوم شیره میکشم از صافی رد میکنم
با شیر بادوم و ارد برنج و کمی کره و چند قطره گلاب ونبات مخلوط یکم شفاف و شیشه ایی شد برمیدارم

البته خورده برنج بشور بزار بخش‌بخشکه بعد با بادام آسیاب کن

آرد برنج با بادام پوست کنده وخیس خورده رو آسیاب کن بعدنصف قاشق اردی که آسیاب کردی با ی لیوان آب بزار بپزه آروم آروم بپزه وقتی علیه شد میشه حریره باداوم

سوال های مرتبط

مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۵ ماهگی
مامان مامان مهسا مامان مامان مهسا ۷ ماهگی