۱۲ پاسخ

وای دیگه نابود شدم😭😭😭😭

واییی دقیقا🥲🥹

وای منم تا الان درگیرش بودم تازه خوابید

حساسیت رفلاکس گرما جابجایی شیطونی بدجنسی 🤧🤧

دقیقا خییلی مقاومت میکنن😬🤦🏻‍♀️🚶‍♀️

وااای چن روزه پسر منم همین شده خیلییییی بازیگوش شده 😭

منم چند روزه داغونم🥴

فکر میکنن اگه بخوابن خیلی چیزهای مهم رو از دست میدن 😁😂😂

میترسن ی وقت مامان باباها تنها شن ی داداش یا آبجی بهشون اضافه شه 😆

اره واقعا دختر من خوابش اومدنی شدید گریه میکنه هیچ جوری آروم نمیشه

فکرمیکنن اگه بخوابه ما خوش میگذرونیم😂😂

الان منم همین مشکل رو دارم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی