۱۱ سال/همیشه حدتون رو با خانواده همسر بدونید و باهاشون تعارفی رفتار کنید صمیمی شدن شروع جنگ و دعواست
۶ سال و تجربهای که بدست آوردم اینه که هیچوقت هیچ حرفی از زندگیم به کسی نزنم حتی پدرو مادرم
و صبر خیلی مهمه
۱۱ ساله ازدواج کردم، چیزی که یاد گرفتم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست...
۸ ساله ازدواج کردم مهم ترین چیزی که یاد گرفتم آدم باید فقط به خوش تکیه کنه منتظر هیچ کس نباش و توقع از هیچ کس هییییییچ کس نداشته باش
۱۰ساله ازدواج کردم.یاد گرفتم خانواده همسر هیچوقت باهات دوست نیستن حتی اگه باهات خوب رفتار کنن.کافیه ی بار باهات ب مشکل بخورن خاندان تو آباد میکنن.
از من که اینجورین مخصوصا مادرشوهرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.