۹ پاسخ

تا یه هفته دو هفته پیش

من هنوز سایز یک میبندم از کجا بفهمم براش کوچیک شده؟

من الان دومیبندم ولی پاهاشواذیت میکنه یکم ولی فعلادوتابسته ۴۴تایی دارم استفاده میکنم🫠

تا 5/۵ کیلو خوبه

تقریبا تا دو ماه نیم دو میبستم

تا یک ماهو نیم دو دیگه بعدش کوچیک شد براش سه میبندم

من هنوز رو ۲ ام بچه م تقریبا ۵ و نیم کیلوعه و کاملا سایزشع

تا یک ماهگی میخواستم ختنه ش کنم سایز ۳ گرفتم دیگه همونو بستم

بستگی به بچت داره اگر رونا پاش‌و میزنه نبند

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی