نرووو عزیزم من این استرس و کشیدم تو نکش من از اخرین پریودم حساب کرد دکتر الان ۷ هفته و ۳ روزم در صورتی که رفتم سونو ۵ هفته و ۳ روز بودم بچه قلب نداشت لشکم در رفت اومدم گفت زود اومدی
بسلامتی انشاالله خدادلتوخوشحال کنه
من بعد عید باید برم ترسش دارم
ب سلامتی انشالله ک قلبش تشکیل شده باشه
به سلامتی قشنگم.چندهفته و چندروزی؟
ایشالله ک تشکیل شده قلبش.بیا خبر بده حتما.
منم چهارشنبه سونو دارم 6هفته و 6 روز
این روزاهم میگذره، نی نیتو با خوشحالی و سلامت تو بغلت میگیری
انشالله با خبر خوب میای عزیزم🥹❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.