من فردا میرم سونو قلب برام دعا کنید

۷ پاسخ

نرووو عزیزم من این استرس و کشیدم تو نکش من از اخرین پریودم حساب کرد دکتر الان ۷ هفته و ۳ روزم در صورتی که رفتم سونو ۵ هفته و ۳ روز بودم بچه قلب نداشت لشکم در رفت اومدم گفت زود اومدی

بسلامتی انشاالله خدادلتوخوشحال کنه

من بعد عید باید برم ترسش دارم

ب سلامتی انشالله ک قلبش تشکیل شده باشه

به سلامتی قشنگم.چندهفته و چندروزی؟
ایشالله ک تشکیل شده قلبش.بیا خبر بده حتما.
منم چهارشنبه سونو دارم 6هفته و 6 روز

این روزاهم میگذره، نی نیتو با خوشحالی و سلامت تو بغلت میگیری

انشالله با خبر خوب میای عزیزم🥹❤️

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی