من ففط واسه دخترم
خودم میمونه بعد عید و جنگ و آروم شدن اوضاع
ناراحتم واسه شهدا واسه مردم داغدار
واسه خرابی خونه ها
واسه شهادت رهبرم
نه والا نخریدم و نمیخرم تا بعد جنگ
من از قبل دارم کت و اینا، ولی امروز میخوام این وستو بدوزم ایشالا اگه تنگ کنم
من هیچی نگرفتم اصلا حسش نیس چیه آخه وقتی عیدی نیس چه لباسی یا چه عید دیدنی 😑
برا پسرم هم چیزی نگرفتم شاید تا عید یه شلوار و بلوز بگیرم همین
من خریدا عید همیشه از چند ماه قبل میخرم
یه کت شلوار گرفتم چند ماه پیش همونو میپوشم
شلوار لی هم نیاز داشتم خریدم ولی از سایت بازار نرفتم
کیف و کفش روسری نگرفتم ..شومیز هم دارم
من قبل اینکه این داستانا پیش بیاد خرید کردم
یه عبا مدل فاخر گرفتم
یه کت شلوار
یه شومیز دامن ست
منم نخریدم
منکه وست و شومیز پارچه خریدم دادم خیاط بدوزه البته قبل جنگ و اینا
آماده ها خیلی کوتاه بودن اونجوری نمیپوشم
خلاصه زندگی ادامه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.