۹ پاسخ

مبارکه سلیقه‌ی من نیست

عزیزم تو تنش نمیشینه اگه میتونی عوضش کن

سایزش بزرگ نیس؟
ن خوب نیس واس عید

خودت دوختی؟بدون آستین بود بهتر نمیشد بنظرت؟

دخترررررر صوررررتییی
کیوتتت

اگه خودت دوختی اون چین دامنش اضافیه اونو نمیزدی ساده میموند بهتر میشد

ای جونم قشنگهه

قشنگه مبارک باشه عزیزم گوگولیه

ای خدااااا
خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان ژاوین،ژوانا مامان ژاوین،ژوانا ۳ سالگی