تجربه‌تون رو از واکسن دو ماهگی می‌گید؟

۵ پاسخ

موقع تزریق حسابی گریه کرد تا بغلش کردم اروم شد اوردم خونه شیرخورد خوابید بعد ۲ ساعت چشمت روز بد نبینه درد پاش شروع شد و شروع کرد جیغ زدن و گریه کردن یواش یواش بدنشم داغ شد لباسشو کم کردم تند تند دستمال نخی نمدار میذاشتم رو پاهاش و پیشونیش و استامینوفن میدادم تنها چیزی که خیلی خیلی اذیتش کرد درد پای چپش بود روز بعدشم تب کرد اما پاش دردش کم شده بود و روز سوم دیگه خوب بود

یکی از پاها خیلی درد داره

عزیزم موقع زدن واکسن دقت کنید بعد کشیدن مواد سر سوزن رو عوض کنند
و اینکه اگر دیدین با واکسن بزرگسالان میزنند خودتون سرنگ مخصوص واکسن بگیرید
اگر گفتن کزاز باید عمقی باشه واسه اون سرنگ دو میل خودتون بگیرید واسه اون یکی سرنگ واکسن که سوزن دو سانتی داره

وای من الان زدم دخترم خیلی گریه کرد الان خابید خدا کنه پاش درد نیاد

فقط چند ساعت اول گریه زیاد داشت بخاطر درد پاهاش بیشتر پای چپش درد داشت که استامینوفن میدادم و کمپرس سرد میذاشتم هر یکی‌دو ساعت ومای بدنش رو چک میکردم و لباسم کم پوشیدم و شلوار پاش نکردم بعد از ۴ روز بهتر شد

سوال های مرتبط