۴ پاسخ

من دیروز واکسن پسرمو زدم اون قدرا هم که می گفتن سخت نبود برای پسرمن که سبک گذشت، به امید خدا برای بچه هم راحت باشه

اصلا نگران نباش عزیزم
بنظر من که واکسن سبکیه من شنبه دخترمو بردم زد
یکی اینجا گفته بود قبل واکسن زدن به بچتون قندداغ بدین تب نمیکنه
من ۴۰ سیسی ابجوش و یه دونه قند انداختم حل کردم دادم دخترم خورد اصلا تب نکرد
وقتی واکسن و زد همونجا بهش دوبرابر وزنش قطره استامینوفن پاراکید بده
روز اول باید هر ۴ساعت قطره بدی
روز دوم هر ۶ساعت
روز اول یه دستمال و خیس کن ابشو بگیر بزار یخچال هر یکی دو ساعت ۱۰،۱۲ ثانیه بزار روی پاش
روز دوم کیسه اب گرم و مثل روز قبل هر یکی دو ساعت ۱۰،۱۲ ثانیه بذار
اصلا هم لازم نیست پاشو قنداق کنی که تکون نده اتفاقا پاش ازاد باشه تکون بده یکی دوبار اول اذیت میکنه بعدش خوب میشه
فقط قطره رو سر ساعت بده

فقط قطره شو ب موقع بده و هر بیست دقیقه تبشو چک‌کن دیدی بالا بود با دستمال سرد بزار زیر بغلش پاهاش

عزیزم استرس نداشته باش
دختر من ۱شنبه زد واکسنش رو
روز اول و دوم هر ۴ساعت استامینوفن بده روز سوم هر ۶ ساعت
روز اول کمپرس سرد بکن جای واکسن رو هر دوساعت در حد ۱۰ تا۱۵ ثانیه نگهدار
روز دوم کمپرس گرم به همون صورت
به امید خدا راحت میگذرونه

سوال های مرتبط