برفک زده اگه شرایط دکتر رفتن داری ببر دکتر..اگر نه،قطره نیستاتین بگیر هر شش ساعت نیم تا یک سیسی بریز تو دهنش و رو لباش...به سینه خودتم بزنو قبل شیر دهی بشور سینه اتو
قبل شیر دادن سینه ت رو بشور
برفکه
هم سینه خودتو درمان کن هم بچه رو
قطره نیستاتین بگیر بده بخوره
شاید سینه ات دهنش بوده کشیدی بیرون
ولی ببرش دکتر
برفک زده
داخل دهنشم ببین اینجوریه
برفک فک کنم زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.