دهن بچم چرا این جوری شده😩چیکارش کنم خوب بشه

تصویر
۸ پاسخ

برفک زده اگه شرایط دکتر رفتن داری ببر دکتر..اگر نه،قطره نیستاتین بگیر هر شش ساعت نیم تا یک سیسی بریز تو دهنش و رو لباش...به سینه خودتم بزنو قبل شیر دهی بشور سینه اتو

قبل شیر دادن سینه ت رو بشور

برفکه
هم سینه خودتو درمان کن هم بچه رو

قطره نیستاتین بگیر بده بخوره

شاید سینه ات دهنش بوده کشیدی بیرون

ولی ببرش دکتر

برفک زده

داخل دهنشم ببین اینجوریه

برفک فک کنم زده

سوال های مرتبط

مامان لیانا خانم 😍 مامان لیانا خانم 😍 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی