جاری خواهرم اصن به بچه هاش واکسن نزده مدرسه هم میرن دلیلشم اینه که واکسن ضرر داره برا هوش و استعداد بچه
چرا نزنی بنظرم بزنی بهتره زیاد واکسن ندارن که
وای خواهشا حتما بزن گناه داره
نزنی نمیتونی مدرسه ثبت نامش کنی
اخه چرا نزنی؟؟؟؟انقدر برای سلامتی بچه مهمه که اصلا نباید فکر نزدنش به ذهنت خطور کنه ،میدونی از گرفتن چه بیماری های خطرناکی بچه تو ایمن میکنی !!!
عزیزم اینا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.