۶ پاسخ

جاری خواهرم اصن به بچه هاش واکسن نزده مدرسه هم می‌رن دلیلشم اینه که واکسن ضرر داره برا هوش و استعداد بچه

چرا نزنی بنظرم بزنی بهتره زیاد واکسن ندارن که

وای خواهشا حتما بزن گناه داره

نزنی نمیتونی مدرسه ثبت نامش کنی

اخه چرا نزنی؟؟؟؟انقدر برای سلامتی بچه مهمه که اصلا نباید فکر نزدنش به ذهنت خطور کنه ،میدونی از گرفتن چه بیماری های خطرناکی بچه تو ایمن میکنی !!!

عزیزم اینا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی